4 februari 2012

Mycket har hänt sedan vi köpte Bergalund!

Satt härom dagen och klickade mig igenom alla bilder som jag lagt upp på mitt dayviews-konto för att se vad vi åstadkommit sedan vi började renoveringen av Bergalund. WOW säger jag bara... Vi har gjort enormt mycket. Jag hade nog förträngt vad mycket vi faktiskt gjort.

Och så här i efterhand är jag enormt glad att jag envisas med att faktiskt fota så mycket. För som sagt, man glömmer bort mycket av det man faktiskt gjort.

För två veckor sedan började vi sätta panelen på övervåningen. Det var lite trassel vid trappan, men annars tycker vi nog att det går framåt med det, inte alls så komplicerat och svårt att sätta som jag trodde att det skulle vara. Vi har dock bara gjort en tredjedel av det som ska göras med panelen. Men det blir fint!
Det finns lite bilder på hur arbetet blev från den helgen. Titta in på dayviews och titta på bilderna från den 21-22 januari 2012.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar